Descripció:
Notificació d’avaries, i talls del servei de telefonia, internet i televisió ja sigui subministrat via cable convencional o fibra òptica. Aquests serveis es presten des de diferents operadors que tenen la seva pròpia xarxa desplegada pel municipi o comparteixen les ja existents propietats d’altres empreses de telecomunicacions (Telefónica, Vodafone …) i son aquestes empreses les encarregades del seu manteniment
Destinatari
ParticularMatèria
Serveis i via públicaQui el pot demanar?
La persona interessada o bé un/a representant degudament autoritzat/da i acreditat/da.Periode de l'any
Durant tot l'any.Termini de sol·licitud
No hi ha.
Requisits a complir
Tràmit directe amb l’empresa operadora del servei.
Documentació que cal aportar
Dades de contacte persona que informa, dades de contacte del titular de la línia de telefonia (es aconsellable tenir una factura a mà per poder-la consultar), descripció de la incidència i localització.
Tràmit pas a pas
Els operadors més comuns i les seves dades de contacte es poden consultar a la següent direcció, Operadors
En cas de reiteració de les avaries i talls del servei, o demora en la seva assistència i/o reparació es pot presentar reclamació a la Oficina Municipal d’Informació la Consumidor – OMIC
Documents d’interès:
Portal de transparència