Servei de telecomunicacions

Descripció:

Notificació d’avaries, i talls del servei de telefonia, internet i televisió ja sigui subministrat via cable convencional o fibra òptica. Aquests serveis es presten des de diferents operadors que tenen la seva pròpia xarxa desplegada pel municipi o comparteixen les ja existents propietats d’altres empreses de telecomunicacions (Telefónica, Vodafone …) i son aquestes empreses les encarregades del seu manteniment

Destinatari

Particular

Matèria

Serveis i via pública

Qui el pot demanar?

La persona interessada o bé un/a representant degudament autoritzat/da i acreditat/da.

Periode de l'any

Durant tot l'any.

Termini de sol·licitud

No hi ha.

Requisits a complir

Tràmit directe amb l’empresa operadora del servei.

Documentació que cal aportar

Dades de contacte persona que informa, dades de contacte del titular de la línia de telefonia (es aconsellable tenir una factura a mà per poder-la consultar), descripció de la incidència i localització.

Tràmit pas a pas

Els operadors més comuns i les seves dades de contacte es poden consultar a la següent direcció, Operadors

En cas de reiteració de les avaries i talls del servei, o demora en la seva assistència i/o reparació es pot presentar reclamació a la Oficina Municipal d’Informació la Consumidor – OMIC

Documents d’interès:
Portal de transparència

Formes de tramitació

Presencial, Telefònic, Per Internet