Descripció:
Aquest tràmit permet a les entitats inscrites notificar al registre les modificacions produïdes en les dades registrades durant el mes següent a què aquestes es produeixin. L’Ajuntament podrà requerir-los, a fi i efecte de conèixer el funcionament de les associacions, el pressupost i el programa d’activitat anual. Quan l’entitat deixa de funcionar cal notificar la seva baixa al registre municipal d’entitats i associacions ciutadanes de l’Ajuntament, Direcció General de Dret i d’Entitats Jurídiques de Generalitat de Catalunya i als altres registre públics on constin.
Destinatari
EntitatsMatèria
Relació amb l'AdministracióQui el pot demanar?
La persona que representi legalment a l'entitat o associació.Periode de l'any
Durant tot l'any.Termini de sol·licitud
No n’hi ha.
Requisits a complir
- La sol·licitud ha d’anar signada per tots els càrrecs directius de l’entitat o associació.
- La baixa o modificació s’ha de realitzar també a la Direcció General de Dret i d’Entitats Jurídiques de la Generalitat o a altres registres públics.
Documentació que cal aportar
Segons el cas, cal aportar els documents indicats a continuació:
Modificació:
- Documentació acreditativa de les modificacions de les dades (original i còpia).
- Estatuts de l’entitat o associació en cas de modificació dels estatuts (original).
Baixa:
- Certificat de la Direcció General de Dret i d’Entitats Jurídiques o d’altres registres públics (o l’extracte de l’assemblea on s’ha decidit la dissolució)- signat pel Secretari/ària amb el vist-i-plau del President/a (original i còpia).
Tràmit pas a pas
- Empleneu el model, adjunteu-hi la documentació.
- Presenteu-ho a un dels punts del registre de l’Ajuntament.
- Es procedirà al trasllat al departament corresponent que realitzarà la modificació o baixa al registre.