Descripció:
Aquest tràmit permet obtenir el certificat que acredita els béns que posseeix la persona interessada al municipi i els conceptes pels quals tributa a l’Administració municipal. Per a la seva elaboració es comproven les dades que figuren sobre el o la contribuent als diferents Padrons Fiscals, com el de l’Impost de Béns Immobles (IBI), el de Impost sobre Vehicles de Tracció Mecànica (IVTM), el Impost d’Activitats Econòmiques (IAE), etc.
És un document que es sol necessitar per obtenir determinades prestacions com, per exemple, justícia gratuïta o accés als habitatges de protecció oficial.
Destinatari
Particular, EmpresaMatèria
Relació amb l'AdministracióQui el pot demanar?
La persona interessada o bé un/a representant degudament autoritzat/da i acreditat/da.Periode de l'any
Durant tot l'any.Termini de sol·licitud
No n’hi ha.
Requisits a complir
No cal complir cap requisit específic.
Documentació que cal aportar
- Dades identificatives de la persona interessada (física-DNI/NIE o jurídica-NIF), o bé dades i autorització de la persona que la representi.
Tràmit pas a pas
- Presenteu la sol·licitud.
- L’àmbit corresponent comprovarà les dades als padrons fiscals i emetrà el certificat corresponent.