Descripció:
Aquest tràmit permet sol·licitar el servei de teleassistència per a persones que per motius de salut, edat avançada, invalidesa, aïllament, etc. es troben en una situació de risc que fa necessària una atenció continuada. El servei dóna dret a disposar d’un aparell al domicili que possibilita mantenir un contacte verbal en cas de situacions d’urgència o necessitat.
Destinatari
ParticularMatèria
Beques, ajuts i subvencionsQui el pot demanar?
La persona interessada o bé un/a representant degudament autoritzat/da i acreditat/da.Periode de l'any
Durant tot l'any.Termini de sol·licitud
No n’hi ha.
Requisits a complir
Disposar de telèfon i xarxa elèctrica en el domicili.
Documentació que cal aportar
- Dades identificatives de la persona interessada (DNI, NIE o passaport) o bé dades i autorització de la persona que la representi.
- Informe de salut de la persona per a la qual es sol·licita el servei.
- Volant de convivència.
- Fotocòpia del certificat de l’import de la pensió actualitzat.
- Rebut de lloguer, si l’habitatge és de lloguer, o bé un rebut de l’IBI, si l’habitatge és de propietat.
Tràmit pas a pas
- Presenteu la sol·licitud i la documentació que s’especifica a l’apartat corresponent. Les persones que no poden desplaçar-se fins a l’Ajuntament, poden sol·licitar la visita al domicili.
- L’Ajuntament realitzarà la valoració de la sol·licitud.
- Un cop valorada la sol·licitud és donarà resposta.