Descripció:
Aquest tràmit permet donar de baixa d’ofici a les persones inscrites al padró municipal d’habitants que ja no resideixen al municipi.
Destinatari
ParticularMatèria
Padró d'habitants i estrangeriaQui el pot demanar?
El titular de l'habitatge, titular contracte arrendament o bé un/a representant degudament autoritzat/da i acredit/da.Periode de l'any
Durant tot l'any.Termini de sol·licitud
No n’hi ha.
Requisits a complir
No cal complir cap requisit específic
Documentació que cal aportar
1. Original del document d’identitat (DNI, targeta d’identitat dels estats membres de la Unió Europea, Passaport o NIE) titular de l’habitatge.
2. Document acreditatiu de la titularitat de l’habitatge. En aquest cas només són vàlids el contracte de lloguer i l’últim rebut de lloguer si la vigència de contracte no queda clara, o el títol de propietat (escriptura pública), sentència o escriptura d’usdefruit.
Tràmit pas a pas
1. Sol·licitud de baixa d’ofici.
2. Comprovació docuementació.
3. Incoació expedient.
4. Notificació a l’interessat (de qui s’ha sol·licitat la baixa).
5. Anunci al tauler de l’Ajuntament.
6. Publicació al BOP.
7. Decisió del Consell d’Empadronament sobre la baixa.
8. Baixa si la decisió del Consell d’Empadronament així ho determina.