Descripció:
Aquest document incorpora tota la informació disponible als arxius municipals referent a les Llicències urbanístiques i als expedients de disciplina urbanística. Normalment es demana per poder modificar la inscripció en el Registre de la Propietat o per poder determinar la legalitat de construccions i instal·lacions.
En concret, permet certificar l’antiguitat de l’edificació existent en una finca segons les llicències urbanístiques sol•licitades pels titulars de la finca al llarg de la seva història així com les entitats que la conformen o fins i tot les seves superfícies, sempre i quan s’especifiquin en la llicència. Pel que fa al concepte de legalitat es certifica si el bé té incoat expedients de disciplina urbanística.
Destinatari
Particular, Empresa, EntitatsMatèria
Urbanisme, llicències i obresQui el pot demanar?
Qualsevol persona física o jurídica, per ella mateixa o a través de representant.Periode de l'any
Durant tot l'anyTermini de sol·licitud
En qualsevol moment.
Requisits a complir
No cal complir cap requisit específic.
Documentació que cal aportar
- Dades identificatives de la persona interessada (física – DNI, NIE o passaport o jurídica-NIF) o bé dades i autorització de la persona que la representi.
- Adreça i referència cadastral ( es pot trobar en el rebut de l’IBI) de la parcel·la o plànol on s’identifiqui clarament la finca.
- Aportar nota simple del Registre de la Propietat o còpia de l’escriptura de propietat.
Tràmit pas a pas
- Presenteu la instància i adjunteu els documents indicats a l’apartat corresponent.
- En el moment de la sol·licitud haureu de satisfer l’import de les taxes per la gestió de la vostra sol·licitud.
- L’àmbit corresponent emetrà la certificació.