El Servei Públic de Consum informa sobre els drets de les persones consumidores i sobre com s’ha d’actuar davant d’un problema de consum. Aquestes són les seves tasques principals:
- Oferir assessorament sobre qualsevol tràmit o gestió relacionada amb la contractació de serveis o de consum o la compra de béns de consum.
- Tramitar les reclamacions pertinents buscant, sempre que sigui possible, una solució entre les parts a través de processos de mediació.
- Traslladar denúncies d’incompliments o fraus a les administracions o organismes corresponents.
- Es presta assessorament al comerç local sobre quina és la informació i els recursos que han de facilitar a la clientela,
- Així com s’imparteixen campanyes de formació específiques a centres educatius i a diferents col·lectius de Sant Vicenç dels Horts perquè la ciutadania conegui els seus drets com a persones consumidores.
Per requerir l’assessorament del Servei Públic de Consum és convenient presentar una instància de Consum a la seu electrònica de l’Ajuntament (instància de Consum) , o bé cal concertar cita prèvia.
Per fer tramitacions cliqueu aquí
Ens trobareu a:
Can Comamala
c/ Mossèn Jacint Verdaguer, 105
08620 Sant Vicenç del Horts
Podeu contactar:
Telèfon: 93 602 92 00
Bústia: omic@svh.cat
Presencialment amb cita prèvia:
Matins: de dilluns a divendres de 10.00 a 14:00 h.