Consulta de documentació a l’Arxiu Municipal

Descripció:

Aquest tràmit permet consultar la documentació (no sotmesa a restricció d’accés) que es troba a l’Arxiu Municipal de l’Ajuntament: documentació administrativa, butlletins oficials, bases de dades de legislació i jurisprudència, revistes, cartells, fullets, plànols i altres documents.

Destinatari

Particular, Empresa, Entitats

Matèria

Relació amb l'Administració

Qui el pot demanar?

La persona interessada o bé un/a representant degudament autoritzat/da i acreditat/da.

Periode de l'any

Durant tot l'any.

Termini de sol·licitud

No n’hi ha.

Requisits a complir

No cal complir cap requisit específic.

Documentació que cal aportar

Dades identificatives de la persona interessada (física-DNI/NIE), o bé dades i autorització de la persona que la representi.

Tràmit pas a pas

  1. Presenteu la sol·licitud.
  2. Consulteu la documentació especificada en el dia i hora concretats amb l’Ajuntament.

Formes de tramitació

Presencial, Per Internet

Termini de resolució

Per la naturalesa del tràmit no es contempla un termini preestablert.